12-13 Februarie 2025 – DOERS SUMMIT – Atena – Grecia


20-21 Martie 2025 – START SUMMIT 2025 – St. Gallen – Switzerland


24-25 Aprilie 2025 – EU-Startups Summit 2025 – Valletta – Malta


4-6 Iunie 2025 – Startup Competition – BOLOGNAFIERE – Italia


În 2026 vă propunem următoarele Summituri & Conferințe de Business 2025
Conferință Branding & Comunicare
Conferință Management
Conferință HR
Conferință Marketing
Conferință Vanzari
Conferință Finantari
Conferință Investitii
Summit Business

 Desfășurarea Conferințelor

Conferințele vor fi difuzate live pe ZOOM. Fiecare conferința va dura 120 minute împărțite astfel:

~ 5 minute Prezentarea speakerilor (cate 1 minut de fiecare speaker)

~ 90 minute Prezentarea punctelor de vedere a speakerilor (~ 15 minute de fiecare speaker)

~ 20 minute Întrebări & Răspunsuri din partea moderatorului sau din partea publicului.

~ 5 minute Închiderea Conferinței.

Conferințele sunt produse de Business Românesc / Asociația Holistic Mark Club.

Obligațiile Speakerului:

• Să livreze organizatorilor cu minim 15 zile înainte de eveniment – 1 fotografie profesională, o sigle a firmei și un video de autoprezentare și prezentare a conferinței de maxim 30 secunde, o reclamă video a companiei de maxim 30 secunde.

• Să participe la eveniment.

• Să promoveze conferința și linkul de înscriere pe canalele proprii de social media în perioada de 15 zile înainte eveniment: minim 2 postări (video si imagine)

• Să promoveze prezența proprie din cadrul conferinței pe canalele proprii de social media în perioada de 15 zile înainte de începerea evenimentului: minim 2 postări (video si imagine).

• Să promoveze Conferința pe canalele proprii de social media în perioada de 30 zile de după finalul evenimentului: minim 4 postări (video si imagine).

Conferința și Sesiunile vor fi postate pe platforma www.BusinessRomanesc.ro unde vor fi promovate și vizionate.

Beneficiile Speakerului:

• Se va promova ca o autoritate alături de cei mai buni experți în domeniu.

• Își va promova cursurile, programele si cărțile proprii din acest domeniu.

• Va putea folosi sesiunea proprie total sau parțial pentru a se promova.

Costurile Speakerului:

Fiecare Speaker va plăti o taxa de participare de 300 ron / conferință

Desfășurarea Summiturilor

Sesiunile vor fi înregistrate pe ZOOM. Fiecare sesiune va dura 60 minute împărțite astfel:

~ 5 minute Prezentarea speakerului

~ 50 minute Prezentarea temei alese

~ 5 minute Prezentarea cursurilor, programelor, cărților proprii si a datelor de contact.

Sesiunile se pot desfășura sub forma unei prezentări, auto filmate sau a unui interviu filmat împreuna cu un moderator.

Summiturile sunt produse de Business Românesc / Asociația Holistic Mark Club.

Obligațiile Speakerului:

• Să livreze organizatorilor cu minim 15 zile înainte de eveniment – 1 fotografie profesională, o sigle a firmei și un video de autoprezentare și prezentare a summitului de maxim 30 secunde, o reclamă video a companiei de maxim 30 secunde.

• Să livreze sesiunea sau să o filmeze împreună cu moderatorul cu minim 7 zile înainte de începerea evenimentului.

• Să promoveze summitul și linkul de înscriere pe canalele proprii de social media în perioada de 15 zile înainte de începerea evenimentului: minim 2 postări (video si imagine)

• Să promoveze data și ora sesiunii proprii din cadrul summitului pe canalele proprii de social media în perioada de 15 zile înainte de începerea evenimentului: minim 2 postări (video si imagine).

Sesiunile vor fi postate pe platforma www.BusinessRomanesc.ro unde vor fi promovate și vizionate.

Beneficiile Speakerului:

• Se va promova ca o autoritate alături de cei mai buni experți în domeniu.

• Își va promova cursurile, programele si cărțile proprii din acest domeniu.

• Va putea folosi sesiunea proprie total sau parțial pentru a se promova.

Costurile Speakerului:

Fiecare Speaker va plăti o taxa de participare de 500 ron (sesiune 60 min) sau

Sesiune sub forma de emisiune TV – difuzată pe IasiTVLife (50 min) – taxa 600 ron.

Propunere/Invitație în calitate de Speaker al Evenimentelor

Business Românesc vă invită pe această cale să participați în calitate de speaker la Evenimentele de Business din 2025. Vă rugăm să confirmați participarea și acordul în ceea ce privește condițiile colaborării.

Business Românesc / Asociația Holistic Mark Club

Radu Prisacaru


Suntem cu bucurie să vă prezentăm Radu Events, agenția care transformă ideile în experiențe unice și memorabile! Specializați în organizarea evenimentelor holistice, evenimentelor corporate și divertismentului, ne propunem să vă aducem bucurie, conexiune și inspirație în fiecare moment.

Pentru mediul de afaceri, organizăm evenimente corporate care depășesc așteptările. Workshops-uri inovatoare, team-building-uri personalizate și seminarii interactive sunt doar câteva din modalitățile prin care transformăm întâlnirile de afaceri în experiențe memorabile, contribuind la consolidarea relațiilor în cadrul echipei și la stimularea creativității.

Pentru iubitorii de divertisment, am creat evenimente care aduc bucurie și entuziasm. Spectacole live, petreceri tematice și concerte vă oferă ocazia de a vă relaxa și a vă bucura de momente de neuitat alături de cei dragi.

Evenimentele holistice reprezintă inima și sufletul nostru. În cadrul acestora, vă invităm să vă conectați cu sinele, să descoperiți echilibrul și să vă încărcați cu energie pozitivă. Meditații ghidate, sesiuni de yoga și ateliere de dezvoltare personală sunt doar câteva dintre elementele care fac ca aceste evenimente să fie o călătorie captivantă către o viață mai conștientă.

Haideți să trăim fiecare moment intens și să păstrăm amintiri de neuitat. Urmați-ne pe social media și utilizați hashtag-urile noastre pentru a rămâne conectați și pentru a împărtăși experiențele voastre:

#RaduEvents #ExperienteUnice #HolisticLiving #CorporateExcellence #DivertismentDeCalitate #TransformarePrinEvenimente #Conexiune2025 #HolisticAcademy #RaduEvents #HolisticClub #BusinessRomanesc #MoldovaBusinessAngelsClub

Vă invităm să faceți parte din călătoria noastră și să experimentați magia evenimentelor

Mark & Radu Prisăcaru! 🌈🎉

No votes yet.
Please wait...
Voting is currently disabled, data maintenance in progress.