
Klarna, un gigant din domeniul tehnologiei financiare, își recalibrează strategia de servicii pentru clienți după ce dependența excesivă de inteligența artificială a dus la o scădere a calității serviciilor oferite, după cum a recunoscut CEO-ul Sebastian Siemiatkowski, transmite Mint.
„Din păcate, costurile par să fi fost un factor de evaluare prea predominant în organizarea acestui proces, iar rezultatul final este o calitate inferioară”, a recunoscut el.
Compania, care oferă servicii de tip buy now, pay later (BNPL), a anunțat cu mândrie anul trecut că inteligența artificială înlocuiește, în call-centerele sale, 700 de angajați.
Klarna, care a suspendat angajările timp de peste un an pentru a da prioritate dezvoltării inteligenței artificiale, schimbă acum direcția. Compania se angajează într-o campanie „rară” de recrutare pentru posturi de asistență pentru clienți, pilotând un „model de tip Uber” în care lucrătorii la distanță pot oferi asistență la cerere. Citește Întreg Articolul